– Фахівці знімають шини і приступають до ретельного огляду. Проводиться аналіз стану шини, включаючи замір протектора, огляд бортів на наявність пошкоджень та ремонтних пластирів. Фахівці дивляться маркування і потім шини позначають. Таким чином, можна подивитися на якому колесі стояла покришка, не ламаючи голову «де що стояло, коли привезли» як власнику, так і співробітникові.
– Щоб уникнути проблем, всі шини зберігаємо в сухому і закритому від попадання прямих сонячних променів місці. У приміщенні підтримується оптимальна температура (від 10 до 25 градусів). Таким чином, умови зберігання гуми залишаються на високому рівні.
– Всі шини зберігаються на спеціальних стендах у вертикальному положенні. Це зберігає форму протектора і боковини.