Ремонт броньованих шин і їх балансування здійснюються на спеціалізованому обладнанні PAX, призначеному саме для роботи з броньованою гумою. Наші працівники пройшли спеціальну підготовку, щоб забезпечити високу якість роботи з броньованими колесами. Ми використовуємо особливі витратні матеріали, які гарантують надійність броньованої вставки, навіть якщо колесо спущене.

Монтаж броньованих шин має свої особливості. Без належного досвіду власники броньованих автомобілів ризикують пошкодити дорогі шини, диски та саму броньовану гуму. Для роботи з такими колесами необхідні спеціальні інструменти, такі як монтажні пристрої PAX, оригінальний набір для шиномонтажу PAX Gel і, звичайно, досвід у шиномонтажі броньованих коліс.


Технологію PAX System (ПАКС Систем) розробила компанія Michelin у 1998 році. З того часу система зазнала численних покращень, проте її ключові особливості залишилися незмінними:

  • Броньований автомобіль здатний продовжити рух зі спущеним колесом на відстань до 180–200 км.
  • Керованість автомобіля зберігається навіть на швидкості до 80 км/год (моделі Mercedes Guard, Mercedes Armor).
  • Система RDCS (Reifen Druck Controll System) дозволяє бортовому комп’ютеру постійно контролювати тиск у броньованому колесі.

При втраті тиску в колесах автомобіль передає вагу на спеціальне опорне кільце, яке встановлюється під час монтажу броньованих шин на диск.

Важливу роль у цьому процесі відіграє спеціальний хімічний склад гелю PAX (Michelin PAX Gel). Він запобігає тертю між опорним кільцем і шиною, яка має м’які та еластичні борти з багатошаровим кордом (PR8, PR10). Завдяки цьому досягається щільне зчеплення з кільцем навіть у критичних ситуаціях, коли колесо спущене, але автомобіль потребує подальшого руху

Вартість робіт з шиномонтажу броньованих шин PAX складає 8000-10000 грн

Виконуємо роботи за 2 години (Мерседес, БМВ).